Sprzedam prace magisterskie,dyplomowe,licencjackie jeśli ktoś jest zainteresowany proszę o kontakt na gg 7799637
A oto i lista moich prac które posiadam na sprzedaż:
1. ANALIZA TECHNICZNA I ANALIZA FUNDAMENTALNA W WARUNKACH POLSKICH
2. Postawy i zachowania wobec bezrobocia
3. GIEŁDA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH
JAKO RYNEK WTÓRNY
4. Pozyskiwanie środków unijnych na finansowanie zadań gmin
(na przykładzie Gminy Brzeszcze)
5. Emocjonalny charakter i techniki tworzenia reklamy wizualnej
6. Strategia marketingowa na przykładzie firmy xxx
7. WPŁYW REKLAMY TELEWIZYJNEJ NA KSZTAŁTOWANIE OSOBOWOŚCI UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ
8. Relacje interpersonalne w rodzinie alkoholowej
w świadomości dorosłych dzieci
9. REKLAMA W PRZEDSIĘBIORSTWIE
10. Prawne i gospodarcze aspekty planowania przestrzennego
w gminie Golina
11. Prezentacja rozwoju sieci lokalnych.
12. Procesy dostosowawcze w działalności marketingowej
„CIECH” S.A. w obliczu wprowadzenia jednolitego rynku Unii Europejskiej
13. promieniowanie - praca magisterska (52 str)
14. PROMOCJA PRODUKTÓW NA PODSTAWIE FIRMY
HERBALIFE
15. Prostytucja jako zjawisko społeczne
16. Przestępstwa rozbójnicze – geneza i klasyfikacja
17. Ostatnia reforma szkolnictwa na tle szkolnictwa po roku 1989.
18. Rodzina jako środowisko wychowawcze w percepcji adolescentów
19. Rola aktyny w patologii wątroby
20. Rola gier sieciowych w kształtowaniu społeczności internetowej
21. Rola rachunkowości finansowej i zarządczej w dostarczaniu informacji do zarządzania przedsiębiorstweM budowlanym
22. ROLA SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ OPARTEGO NA NORMIE PN-EN ISO 9001:2000
NA PODSTAWIE ZRTiA IZOTERM.
23. Synchronizacja i replikacja danych,
z zastosowanie do studiów internetowych PJWSTK.
24. Świadczenia zdrowotne i ich wykonywanie
25. ubezpieczenia moja praca licencjacka 3
26. “WPŁYW WYSIŁKU FIZYCZNEGO I WYDOLNOŚCI FIZYCZNEJ NA ZDROWIE OSOBNICZE”
27. Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na rozwój technologiczny przedsiębiorstw w Polsce.
28. Wpływ komunikacji masowej na zmianę postaw, na przykładzie kampanii społecznej „Nie daj szansy AIDS”
29. WPŁYW METOD AKTYWIZUJĄCYCH
NA PRZYGOTOWANIE DZIECI SZEŚCIOLETNICH
DO NAUKI SZKOLNEJ
30. WPŁYW REKLAMY TELEWIZYJNEJ NA KSZTAŁTOWANIE OSOBOWOŚCI UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ
31.WPŁYW TELEWIZJI NA ROZWÓJ DZIECKA
W MŁODSZYM WIEKU SZKOLNYM
32. Współpraca rodziców ze szkołą dziecka na przykładzie Szkoły podstawowej nr 3 w Biskupcu.
33. Wzmacniacze elektroakustyczne
34. zarządzanie kadrami - praca licencjacka
35. Zarządzanie zasobami mieszkaniowymi w Żyrardowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej
36. ZASTOSOWANIE INSTRUMENTÓW MARKETINGU NA PRZYKŁADZIE
MARKETU PRAKTIKER
37. Zmiany w pozycji ojca w rodzinie- dawniej i w dzisiejszych czasach.
38."Programowanie gry w szachy"
39.REKLAMA W INTERNECIE.
40. System transakcyjny dla Web Services „Everest”
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1